TÉNYKÖLTSÉG MENEDZSMENT
Projekttényköltségmenedzsment
Beépülő és nem beépülő költségek, költségvetési tétel és bizonylat alapú tényköltségek
Az almetra. projektmenedzsment szoftverben lehetőség van a projekteken felmerülő minden egyes költségelem mérésére, rögzítésére. Elsődleges pénzügyi bizonylatok, bér adatok, egyéb könyvelési tételek alapján, projekt költségvetési tételre és a szerződéseken is megjelenítve. Így nagyon pontos képet kaphatsz a projekted valódi állásáról és időben tudsz döntéseket hozni, amikor még nem késő!
HATÉKONYSÁG
Tényköltségekalvállalkozónként, tétel alapon
Alvállalkozói és saját költségek kimutatása
A projekteken felmerülő tényköltségek kimutatása alvállalkozónként, valamint a saját költségek gyűjtése és projektre terhelése, akár integráltan a könyvelési rendszerből, gyorsan és egyszerűen.
ÁTLÁTHATÓ
A projekteken felmerülőpótmunkákkezelése
Pótmunka tételek kezelése
Az almetra. projektmenedzsment szoftverben lehetőséged van a projekteken felmerülő pótmunka tételek rögzítésére és tervezésére, hogy egy költség se maradjon ki a tervedből.
SZÁMLAKEZELÉS
Árbevételi és költségszámlákkezelése
Számlák, számlaképek, teljesítési és fizetési információk
A projekthez kapcsolódó számlákat lehetőség van rögzíteni és minden releváns információt beállítani. A teljesítés dátuma, fizetési határidő, fizetett, részben fizetett, vagy fizetetlen állapotok megkülönböztetése, szerződésekhez kapcsolás lehetőségével. Ezek alapján pontos képet kaphatsz a projekteden felmerülő költség és árbevételi számokról. A szálmák érkezhetnek közvetlenül bármelyik számlázó vagy könyvelési rendszerből is.