INTEGRÁLT MŰKÖDÉS
Minden mindennelösszefügg
Költségvetési tételek, szerződések, teljesíés igazolások, számlák
Az almetra. projektmenedzsment szoftverben minden mindennel összefügg. A költségvetési tételek külön szerződéshez rendelhetők, ami által az azon keletkezett költség és műszaki tényadatok azonnal látszódnak az alvállalkozói teljesítéseken. Így lesz a rendszer teljesen zárt. A Teljesítés igazolások a felmérések alapján meghatározott folyamatok mentén állíthatóak ki, szinte hiba nélkül, megfelelve minden kritériumnak.
HATÉKONYSÁG
Szerződésespénzügyi adatok
Visszatartások, fizetési határidők, garanciális időszakok, előlegek kezelése
A szerződések minden pénzügyileg szükséges paramétere beállítható, továbbá egyéb ügyfél általi igények szerinti igények kialakítása is lehetséges. A beállított információk más modulokban kerülnek figyelembevételre.
TELJESÍTÉS IGAZOLÁS
AlvállalkozóiTeljesítés igazolások
Teljesítés igazolás, visszatartások, fizetési határidők, aláírók
Az almetra. szerződés moduljában a teljesítés igazolások kiállítása a pénzügyi visszatartások, fizetési határidő, előlegek, tényadatok és további ügyféligények szerinti paraméterek alapján kerül kiállításra a megrendelő által használt egyedi formátumban, amely pdf-be is menthető.
SZERZŐDÉSMENEDZSMENT
Kimagaslószerződésmenedzsment
Szerződéses verziók, aláírások, dokumentumok, integrációk
A szerződés modulban lehetőség van a szerződések aláírására, új verziók létrehozására és ez által a szerződésmódosítások kezelésére, tárolására, riportolására. A szerződéshez minden releváns dokumentum feltölthető. Akár külső, szerződésmenedzsment szoftverekkel integrált, automatikus működés.