SZERZŐDÉSMENEDZSMENT
Projekt szerződésmenedzsment
Az almetra. rendszerben minden integráltan működik, a költségvetés, a szerződés, a teljesítések és a teljesítés igazolások is, hogy azonnal, rendszerben lásd a proejkt folyamatokat.
 
															 
															 
															Az almetra. projektmenedzsment szoftverben minden mindennel összefügg. A költségvetési tételek külön szerződéshez rendelhetők, ami által az azon keletkezett költség és műszaki tényadatok azonnal látszódnak az alvállalkozói teljesítéseken. Így lesz a rendszer teljesen zárt. A Teljesítés igazolások a felmérések alapján meghatározott folyamatok mentén állíthatóak ki, szinte hiba nélkül, megfelelve minden kritériumnak.
A szerződések minden pénzügyileg szükséges paramétere beállítható, továbbá egyéb ügyfél általi igények szerinti igények kialakítása is lehetséges. A beállított információk más modulokban kerülnek figyelembevételre.
 
															 
															Az almetra. szerződés moduljában a teljesítés igazolások kiállítása a pénzügyi visszatartások, fizetési határidő, előlegek, tényadatok és további ügyféligények szerinti paraméterek alapján kerül kiállításra a megrendelő által használt egyedi formátumban, amely pdf-be is menthető.
A szerződés modulban lehetőség van a szerződések aláírására, új verziók létrehozására és ez által a szerződésmódosítások kezelésére, tárolására, riportolására. A szerződéshez minden releváns dokumentum feltölthető. Akár külső, szerződésmenedzsment szoftverekkel integrált, automatikus működés.
 
															